story of my life: The Fatin's Tutorial part 2

l

 

Friday 7 December 2012

The Fatin's Tutorial part 2

Assalamualaikum :).selamat pagi,selamat petang,selamat malam.selamat segar bugar.selamat bangun dari tidurr.selamat segalanya :D

Lame betul kan rasanya aku tak update blog.disebabkan kebuzyan dan kemalasan yang melanda.memang takde selera lah nak update.tambah2 lg fon aku hilang time exam hari tu..rasa mcam --HMMMMM----.Taktau nak cakap apa.semua skrg urusan Allah nak menghukum org yg mencuri tu dgn apa cara.dan hukuman itu setimpal dgn apa yang dia lakukan.Bukan hak aku untuk memaki maki pencuri tuh.Bertambah dosa lg la aku ...agagaga.

Skrg ni pun mood tak ok ok sgt dgan blog.hanya ingin tnjukkan tutorial tudung yg ke 2 !!! :D.EXCITED GILERRR hhe..Actually cara tdung ni inspired by kawan aku,liyana nama beliau.dan aku yg buat tutorial disebabkan kemalasan dia aku yg pemangsa.(ayat apee nih).aku upload ni kat facebook yg nama lilo stitch tuh.Tapi kalau anda anda nak add..kat situ dah tak boleh .sila lah add di sini .Bukan nak promote ,tapi nak tayang.ngehehehe..tak lah,kalau rasa nak add ,nak tnya pasal tdung atau ckit2 psl agama(ckit je.ilmu msih cetek).boleh lah add.ok...now this is all about tutorial





based on this tutorial,aku nak cerita sdikit lah..shawl yang aku pakai tu shawl satin,the reason why I choose that satin shawl because it is no jarang2,,dan the material just nice...tapi kalau beli kat luar sane hrga shawl yg murah2 sllunye kualiti nye tdak brapa bgusss and kain nye agak sdikit keras.kalau the real satin yg baguss hrganye agak mahal.mayb dlm puluhan..korg sanggup kan?:P
then the second layer tuh kain bawal biase and bidang biase sje.aku beli kat uptown dpat rm8 shelai.murah kan?beli banyak2 lg murah.:D.
kenapa pakai mcm ni ?tak panas ke?
jwapannya..aku pakai macam ni sebab aku bukannya dri dulu brtudung labuh (except kat sekolah agama dulu)..tapi bila kita dh diberi cahaya dari ALLAH S.W.T why not kita mulakan dari sekarang.jangan tangguh2 smpaikan setan dah mula mghasut kita shigga niat murni kita pn dibiarkan.Banyak shawl jarang2 yg aku ade,tdung bawal yg kecik2 aku ade..dan rase rugi kalau tak pkai..nak bg kat org,takut tak elok plak bg tdung yang belum cukup ciri2 muslimah.ececeecece.
Aku tgk kwn aku liyana pkai sebegitu,rasa mcm menarik dan aku cuba aku BERJAYA ! .ehem sory excited terlebih sudah.ok takat sini sudah :)..pulang dulu ye 



ehem ehem ..like je ?

0 taip taip:

Post a Comment