story of my life: About Me

l

 

Thursday 10 May 2012

About Me



haii haii..how are you?GREAT?Alhamdulillah.. :).Title post nih pasal ABOUT ME.Me to apakah?About siapakah?mungkin adnan sempit atau pakcik belakang rumah korang dan mungkin korang.mungkin ...dan mungkin aku yang sedang menaip atau lebih di'specifickan lagi,aku si pemilik blog ini :)
Memang la pasal aku kan..by the way,disebabkan aku ni pemilik blog yang baru so aku tak tahu sangat lah nak post ape..nak tulis pasal about me ni pun aku search kat google ,dekat sini .Cara-cara buat essay terbaik.Hebat kan aku?:D.punyalah nak buat post yang terbaik .
So..kita start dengan nama la ok,my name is Fatin Zafirah Bt Ruhaiyem .Aku diberanakkan oleh ibu of course,di Hospital Besar Sik.SIK ni kat Kedah tau..Kakak2 aku cakap aku anak orang asli sebab lahir kat Sik.Hulu sangat ke Sik nih?-,-
Aku dibesarkan di merata negeri,kedah,penang ,perlis,johor and now i'm in Perak .Kalau orang tanya aku asal dari mane,seriously aku ternganga sebab aku tak tahu mau jawab gi mana sihh.Sekolah aku pun bertukar tukar.Aku rasa tak perlu kot aku mention kat mane aku sekolah dolu2.Bukan korang nak tahu sangat pun kan.
Tak penting tak  penting.yang penting sekarang aku belajar di kolej matrikulasi gopeng.ehhhhhhhhhHHhh...sebelum tuh,ok ke aku guna 'aku,aku dan aku' ni?ok jela kan..mula tadi nak guna saye..err..rase macam perempuan melayu terakhir pulak.AKU ok :D
bOsan bace??ape???berani kau ye..


NAH,,tengok gambar gambar ni sampai pangsan.

ibu abah tersayang :)
along plus dengan anaknyee
                                       
second sister,angah time wedding beliau

ini achik.time ni achik tunag tapi sekarang sudah kawin maa

ini lah makhluk Allah yang dilahirkan di bumi.anak2 kakak pertama
the end.Itu sahaja ,actually bukan itu sahaja 'about me'.tapi mungkin post post yang seterusnya akan terselah  'about me' ni 




ehem ehem ..like je ?

0 taip taip:

Post a Comment