story of my life: tHE FATIN 'S TUTORIAL

l

 

Wednesday 30 May 2012

tHE FATIN 'S TUTORIAL

Assalamualaikum..wahai sahabat.:D
Di kala buhsan la nak buat perkara yang tah ape ape..but ini bukan tah ape ape sangat,video bawah ni actually di request kawan2 gogocan.gogocan ???who is that.what is that ?hehe.Real name for gogocan is NUR HANA LIYANA .She is my bestie and and my kembar.:D
:
:
:
:
:
:
:

Maaf..saya tahu banyak kelemahan dalam video ini.But please ,saya tak harap apa2 
komen terutama boys..sebab komen2 korang sekarang semakin PANASS.sorry to say..tapi betul kan :).it's ok ..nak tegur orang boleh,tapi ada caranya dan kalau boleh jangan lah mengaibkan orang tersebut.Ia seolah olah anda sedang berbangga apabila anda tegur seseorang di khalayak ramai anda lah yang paling bagus.Banyak cara kot kita nak tegur orang nih..Saya kasihan orang yang kena tegur di fb or di video di blog..Even dia membuat video yang sangat sopan pon pasti ada teguran untuknya.Tapi apa salah kan kalau tuan tuan ,puan puan betul2 ikhlas nak tegur biarlah private.Bagi private message kee..kan senang.Kadang2 dalam fb yang ade gambar perempuan begitu dan begini ,pasti gatal tangan nak tegor depan2.wahaii kawan2ku...hati perempuan ni lembut.luar saje nampak keras..Tapi begitu juga lelaki..tapi lelaki ni kire okee laa..cool lagi.TETAPI gadis tidak begitu.So sama sama kita respect diri kita okehh :).i love you my fren.And saya ingin berterima kasih kepada seseorang yang telah menghalang saya upload video ini di youtube.Yes saya tahu akibatnye..video ini hnya tontonan kaum hawa.Kaum adam boleh la ajak isteri atau bakal isteri tgok sama ye :)
CHECK IT OUT ! :D


About hijab
For the truth,saya seorang gadis yang sangat2 biasa..Maksudnya..cara pemakaian saya,cara saya bertudung.Semua itu masih menjadi kelemahan saya..Tetapi hari demi hari ALHAMDULILLAH..saya sangat bersyukur kepada ALLAH SWT kerana memberi saya peringatan yang amat bermakna.Sejak saya bercuti di rumah saya rasakan perubahan yang berlaku pada diri ni.cewahh..macam skema kan.ngeee.serius kott..rasa berubah..Mungkin sudah tiba masanya saya tinggalkan zaman2 jahiliah saya.hehe.Kawan2 doakan saye ye  agar saya dapat kekalkan keadaan sekarang serta perubahan ni berlaku lebih baik dari sekarang .Aminn..InsyaALLAH korang pun akan berlaku perubahan yang lebih baik :)
eh eh lupa la..tutorial di atas tuh inspired by DENA BAHRIN :).Saya suka tutorial dia yang mnutup chest.:D.kak Dena.GO GO GO.so..kesempatan ini .ehem..saya nak buat satu promosi ..tapi pada masa akan datang la..bagi kaum hawa yang berminat boleh lah contact saya di >>>>> di sini.Ni jualan bundle je memandangkan baju2 tuh eden tokseh pakai dah..but baju tuh bernilai oke..baru sekali pakai and yang penting baju tu dibeli oleh my sister from aussie.so bermutu.hehe.dun worry,price sangat berbaloi :).oke STOP DI SINI.

ehem ehem ..like je ?

Comments
4 Comments

4 taip taip:

  1. nice one...walaupun saya guys..tapi sangat appreciate ada usaaha mcm ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. usaha begini tak seberapa but thanx sbb appreciate :)

      Delete